Gå med i föreningen och ta del av våra arrangemang!

Medlemsskapet är personligt och avgiften är 200 kr/person och år.

Om ni är flera personer från samma företag som vill bli medlemmar, behöver var och en fylla i formuläret nedan.

Om föreningen Hälsoalternativ i Väst - HAV

Vi vill hälsa er alla välkomna att bli medlemmar i vår ideella förening Hälsoalternativ i Väst, HAV. Föreningens mål är att visa allmänheten olika alternativ på hälsofrämjande metoder och aktiviteter. Genom att arrangera mässor och andra möten och sammankomster, underlätta för aktörer inom friskvård, hälsa, välmående och hållbart liv, att möta en intresserad allmänhet, samt sprida information om detta inom Västra Götaland.

Föreningen kommer också att arrangera föreläsningar, workshops och informationsträffar baserade på önskemål från föreningens medlemmar. Föreningen är öppen för alla som är intresserade av friskvård, hälsa, välmående och ett hållbart liv. Föreningens styrelse består just nu av: Marita Alfsdotter,  Helen Kolthoff, Ingalill Svensson och Birgitta Norberg.

Som medlem i föreningen kommer du att få förtur till kommande mässor och möjlighet att delta i och påverka föreningens övriga aktiviteter. Föreningens årsavgift är 200 kr. Du anmäler ditt intresse i anmälningsformuläret till mässan, eller via mail till föreningen info@halsoalternativ.se, och får då en faktura på medlemsavgiften. Så snart den är betald är du medlem och kan ta del av förmånerna.

Vi hoppas att många av er kommer att bli medlemmar i föreningen och bidra till att den blir intressant och rolig för alla medlemmar.

Har du frågor så hör gärna av dig till info@halsoalternativ.se

Ny styrelse från 2024-02-25